Det er muligt at overføre sager til inkasso i større mængder på to nemme måder:
1. Via vores API:
Som noget nyt kan du oprette inkassosager direkte via vores API. Dette gør det muligt at integrere oprettelsen af sager i dine egne systemer, så du kan sende sager til os automatisk med et enkelt API-request – uden manuelt arbejde.
Sådan kommer du i gang:
Kontakt os på inkasso@inkasso.dk for at få tilsendt vores API-vejledning, som forklarer, hvordan du opsætter integrationen, autentificering og de nødvendige felter til at oprette sager.
2. Via Excel-fil:
Du kan stadig overføre sager ved brug af filen "Automatisk sagsoverførsel.xlsx", som kan håndtere op til 5.000 sager ad gangen.
Sådan gør du:
-
Download filen og gem den som en lokal kopi på din pc.
-
Udfyld de påkrævede felter – filen indeholder en vejledning til udfyldning.
-
Send filen til inkasso@inkasso.dk
De fleste økonomiprogrammer giver mulighed for at eksportere eller udlæse data til Excel/CSV. Kontakt os, hvis du har brug for vejledning i dette.